Pages

Kucing terpanjang di dunia

Bismillah..


Annyeonghasaeyo semua ! korang suka kucing tak ? sapa suka angkat bulu idong !(camna laa nak angkat bulu idong tu,sapa dapat gue tabik la sama lu) hehe . Nak ceta sekit ni . Korang nak dengar sal KUCING TERPANJANG DI DUNIA ? oke , kucing ne di'claim' sebagai kucing terpanjang di dunia sal pada usia 18 bulan,panjang dia mencapai 43 cm . Kucing Savannah (waa . comelnya nama) adalah kucing jenis persilangan antara kucing African serval dan kucing domestik atau kucing yang normal . Harga kucing ni mahal ,US $ 4rb- US $ 10rb .mahal kan ? gila wey ! korang nak tengok gambar kucing tu ? boleh jaa . Korang tengok kat bawah ni . Mesti anggapan korang yang kucing ni cam rupa cheetah ..





Kamsahamnida baca entri ini!^o^

2 000 tikus menggigit:

Miss Xyz =) said...

agak menakutkan.. hahaha~ mcm cheetah, x tkut kena mkn ke? haha~

Pikachu Lover! said...

kucing yg cute!! ^^